Ви зараз переглядаєте ІнфоГрафіка “Нетикет для школярів”

Завантажити зображення у кращій якості

Завантажити

Плакат на тему “Безпечний інтернет”

Назва ІнфоГрафікиНетикет для школярів
Район, ОТГЗапорізька область, Вільнянський район, м.Вільнянськ
ПІБ автораУрсуленко Неллі Олександрівна
Назва навчального закладуВільнянська гімназія «Світоч» Вільнянської районної ради Запорізької області
Використаний сервісEasel.ly
Список використаних джерел
  1. Веб-спілкування, нетикет [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://netiquette4uth.blogspot.com/2009/12/blog-post_01.html. (дата звернення 06.02.2017)
  2. 7 причин улыбаться: научный подход [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://fit4brain.com/39. (дата звернення 06.02.2017)
  3. Бройченко А. Г. Інформатик. Все для учителів та учнів. Російсько-український алфавіт для вирізання [Електронний ресурс] / А. Г. Бройченко – Режим доступу до ресурсу: http://informaticon.narod.ru/pages/graf_7.html. (дата звернення 06.02.2017)
  4. Что такое дружба? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.lang-lit.ru/2016/01/sochinenie-na-temu-druzhba.html. (дата звернення 06.02.2017)
  5. Стоковые изображения [Електронний ресурс] //Dreamstime. – Режим доступу до ресурсу: https://ru.dreamstime.com/%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B5-%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%80%D1%8B%D1%82%D1%8B%D0%B9-%D1%80%D0%BE%D1%82-image45639860. (дата звернення 06.02.2017)
  6. Головні наукові помилки [Електронний ресурс]. // Острів знань. – Режим доступу до ресурсу: http://tsikave.ostriv.in.ua/publication/code-5C9F176147D4B/list-22AE31EDF27. (дата звернення 06.02.2017)
  7. Сакральная кинезиология. Конфликты [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://kineziologia.biz/drugaya-psixologiya/klyuchi-evolyucii/konflikty/. (дата звернення 06.02.2017)
  8. Что такое \”нетикет\”? [Електронний ресурс] // Официальный школьный сайт МБОУ СШ №7 им. А.П. Гайдара – Режим доступу до ресурсу: http://arz-skola7.3dn.ru/news/chto_takoe_netiket/2015-04-24-533. (дата звернення 06.02.2017)

Залишити відповідь