Мета:навчальна – ознайомити учнів з правилами складання та виконання алгоритмів у навчальному середовищі; сформувати практичні навички роботи в навчальному середовищі;

розвивальна – розвивати алгоритмічне і логічне мислення; формувати вміння складати алгоритми; формувати вміння узагальнювати, міркувати;

виховна – виховувати відповідальне ставлення до навчання, самостійність.

Тип уроку:Формування, розвитку і закріплення навичок і вмінь.
Обладнання
та наочність:
Комп’ютерний клас (11 комп’ютерів, операційна система Windows), тест «Лінійні алгоритми», картки із завданнями, інтерактивне завдання «Алгоритми та виконавці».

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

Привітання

Сьогодні наш урок пропоную провести під таким девізом:

Видумуй, пробуй, твори!
Розум, фантазію прояви!
Активним і уважним будь
І про кмітливість не забудь!

Я Вам пропоную визначити свій рівень знань з теми «Лінійні алгоритми» за таким принципом: якщо я трохи вмію створювати лінійні алгоритми, то це початок шляху, якщо я частково вмію створювати лінійні алгоритми, то це галявина, якщо я впевнено створюю лінійні алгоритми, то це середина гори, я майстер зі складання лінійних алгоритмів – це вершина гори. Підійдіть до гори знань, приєднайте образ до того місця гори, яке відображає вашим знанням. В кінці уроку перевіримо, чи зміните Ви свою думку.

ІІ. Узагальнення теми, мети, завдань уроку, мотивація навчальної діяльності

— Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.

Виконання інтерактивної вправи «Алгоритми та виконавці». https://learningapps.org/watch?v=pfxfncovn17

ІІІ. Відтворення вивченого матеріалу

Інтерактивна вправа «Допуск».

Учитель ставить запитання, на які учні відповідають по черзі, не встаючи зі своїх місць. Підводяться тільки ті учні, які не змогли відповісти на запитання. Після першого кола допуску в класі стоять лише кілька учнів. Учитель пропонує класу не залишати товаришів у біді, пропонує учням кинути «рятувальні кола», — поставити їм запитання, які вже звучали сьогодні. Рятувальна операція триває доти, доки кожен учень не дасть правильної відповіді.

Важливо, щоб вправа проводилась без тиску, створювала ситуацію успіху, зміцнювала в дітей переконаність, що їм це під силу.

Запитання для цієї вправи використовуються з попередньої вправи «Алгоритми та виконавці».

IV. Застосування знань в змінених умовах для формування вмінь і навичок

Практична робота 2.

  1. Складіть проєкт для виконавця Рудий кіт, виконавши який, він намалює прямокутник зі сторонами 100 та 50 та квадрат зі стороною 75. Сусідні сторони прямокутника повинні бути різного кольору, а протилежні – однакового кольору. Квадрат і прямокутник не повинні перетинатися

Проведення комплексу вправ для зняття м’язового напруження

V. Підбивання підсумків

Повернімось до гори знань! Якщо на уроці, Ви підвищили свої знання, то змініть положення свого образа

VІ. Домашнє завдання

Повторити конспект

Залишити відповідь