Вправа 1.  Виділення фрагментів тексту

  1. Виділіть різні фрагменти тексту (окремі слова, один рядок, декілька рядків, абзац, декілька абзаців, цілу сторінку тексту) за допомогою клавіш клавіатури.
  2. Виділіть різні фрагменти тексту (окремі слова, один рядок, декілька рядків, абзац, декілька абзаців, цілу сторінку тексту, вертикальний блок, несуміжні слова) за допомогою клавіш миші.

Вправа 2. Операції з фрагментами тексту

1) У наведеному вірші впорядкуйте рядки і слова в рядках за змістом згідно зразка:

3) – Ой чи здорові, чи живі
1) по городу Ходить гарбуз,
4) Всі гарбузові родичі?
2) свого роду Питається:

2) Скопіюйте текст вірша двічі у виділене блакитним кольором місце документа.
3) У скопійованому тексті вірша видаліть всі рядки з парними номерами.
4) У скопійованому тексті вірша видаліть номери рядків (скористайтесь виділенням вертикального фрагмента).
5) Замініть заголовок документа на «Виконання основних операцій з фрагментами тексту».

 Вправа 3. Вилучіть в тексті слова, що повторюються

  1. Поле зорати зорати допоможе допоможе нам трактор трактор
    Текст обробити текст обробити – програма редактор програма редактор
  2. Мозок добре добре влаштований цінніше цінніше, ніж мозок мозок добре наповнений наповнений.

Вправа 4. Пошук і заміна

  1. Перевірте, чи входить словосполучення фрагментів тексту у поточний документ?
  2. Перевірте, чи входить слово текст у поточний документ?
  3. Замініть у поточному документі слово фрагментів на слово частин. Скільки таких замін відбулось?
  4. Замініть у поточному документі всі слова з коренем текст на слова з коренем документ.

Вправа 5. Дано текст, де всі голосні літери замінені їх номером в алфавіті. Виконайте автоматичну заміну чисел на літери (згідно з таблицею) і відтворіть текст

Вправа 6. Щоб скоротити час набору розкладу уроків в 10-А класі, секретар зробила таку таблицю. Використавши автоматичну заміну, відтворіть розклад уроків повністю

Вправа 7.  Замініть в умові цього завдання всі літери а на літеру значно більшого розміру

Вправа 8.  Продовжіть відомі афоризми, додавши продовження з підказки

Язик, навчений знаннями, …

Можна зламати шпагу, …

Лише той заслуговує пам’ятника, …

Вибираючи собі ідолів, …

Прийде час, коли …

Підказки:  ми вибираємо свою долю, але не можна винищити ідею, наука випередить фантазію, хто в ньому не має потреби, не заплітатиметься

Вправа 9. Впорядкуйте словник богів слов’янської міфології, поставивши у відповідність імена богів та їх володіння за кольором

Перун – ….,

Велес – ….,

Сварог – ….,

Дажбог – ….,

Дана – ….,

Лада – ….,

Купайло – ….,

бог сонця, бог родючості та добробуту, богиня води, бог блискавки та війни, бог неба, бог скотарства і багатства, богиня весни і любові.

Вправа 10. Впорядкуйте місяці за їх послідовністю, розмістіть їх у один стовпчик

Вправа 11. Переміщенням рядків, розташуйте їх за номерами

Вправа 12. Як швидко виправити слова

нами100, 100лиця, 100річчя, ли100пад, 100їть, 100впчик

Завершення роботи

  1. Збережіть документ у файлі з іменем Робота з фрагментами тексту(дата).docx у власній папці (замість слова дата вкажіть поточну дату).
  2. Закрийте вікно текстового процесора

Завантажити файл для виконання завдання

Завантажити

Залишити відповідь