Для використання Google Classroom в складі Google Workspace (G Suite) навчальному закладу потрібно отримати домен та зареєструватись в сервісі. Після цього адміністратор сервісу в навчальному закладі повинен створити логіни і паролі для користувачів – вчителів та учнів. Отримавши логіни і паролі, користувачі увійти увійти в сервіс Classroom з використанням шкільного аккаунту.
Під час входу виникають деякі нюанси, пов’язані з використанням пристроїв (комп’ютерів та телефонів) різними користувачами з різними аккаунтами Google. Щоб не було плутанини між особистим аккаунтом користувача, який він сам зареєстрував в Gmail, та шкільного аккаунту, потрібно виконати певні дії. Існує два можливих варіанти входу в аккаунт, в залежності від певних умов.
Варіант 1. Створити користувача в браузері
Використовується на комп’ютері, яким користуються лише довірені особи, наприклад, домашній комп’ютер або комп’ютер на робочому місці.
Переваги: не потрібно кожного разу вводити логін і пароль – достатньо вибрати потрібного користувача в браузері.
Недоліки: якщо доступ до комп’ютера отримає небажана особа, то вона може легко отримати доступ до аккаунту.
Варіант 2. Вхід через анонімне вікно
Використовується на публічних, чужих комп’ютерах: в кабінеті інформатики, комп’ютері друга, в інтернет-кафе тощо.
Переваги: дані користувача не зберігаються на комп’ютері – достатньо закрити анонімне вікно.
Недоліки: потрібно щоразу вводити логін і пароль. Якщо випадково закрити анонімне вікно, логін і пароль доведеться вводити знову.
Про те, як скористатись обома способами – докладно у відеоінструкції.