Команда – це повідомлення, що спонукає до виконання певної дії.

Виконавець — це об’єкт, здатний виконати команди.

Способи подання команд:

  1. спонукальні речення;
  2. звукові сигнали;
  3. світлові сигнали;
  4. жести;
  5. вибір меню; вибір кнопки у вікні; подвійне клацання на значку.

Система команд виконавця – набір команд, які може виконати виконавець.

Алгоритм — це скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі.

Виконавцем алгоритму може бути людина, машина, комп’ютер, система людина-машина, верстат-автомат, робот тощо, яких «навчено» виконувати вказівки алгоритму.

Завдання 1. Виправте алгоритм нагрівання чайника з водою. Розставте команди в правильному порядку та допишіть відсутню дію.

Налити воду в чайник
Відкрити кран газової конфорки
Поставити чайник на плиту
Чекати, поки вода не скипить
Піднести сірник до конфорки
Запалити сірник
Вимкнути газ

Завдання 2. Складіть алгоритм додавання нового контакту до  телефону

Завдання 3. Човняру з лівого берега на правий потрібно перевезти вовка, козу і капусту. У човні окрім човняра поміщається лише один “пасажир”. Як це зробити так, щоб і коза, і капуста залишилися цілими?

Складіть алгоритм розв’язання задачі.

https://learningapps.org/view1119482

Домашнє завдання:

  1. п. 4.1., с. 156-167, опрацювати
  2. впр.2 с. 167, впр.9, с. 168
  3. Виконайте команди, починаючи з крапки: 1 клітинка навкіс праворуч-угору, 2 — вгору, 1 — ліворуч, 1 — навкіс ліворуч-угору, 1 — навкіс праворуч-угору, 1 — праворуч, 1 — угору, 1 — навкіс праворуч-угору, 1 — вниз, 1 — навкіс ліворуч-униз, 1 — праворуч, 1 — вгору, 1 навкіс праворуч-угору, 1 — вниз, 1 — навкіс ліворуч- униз, 2 вниз, 4 праворуч, 1 вгору, 1 — ліворуч, 3 — вниз, 1 навкіс ліворуч-униз, 1 ліворуч, 1 навкіс праворуч- угору, 2 ліворуч, 1 навкіс ліворуч-униз, 1 — ліворуч. Яка тваринка намальована?
  4. Програмуємо з Анною та Ельзою. Пройти кроки 1-3
  5. Лабіринт. Пройти кроки 1-3

Завантажити сторінку робочого зошита учня:

Завантажити

Залишити відповідь