• для чого потрібні тригери та чому недостатньо створеної анімації;
  • два способа налаштування тригерів;
  • додавання анімації до вже існуючого тригера;
  • завдання “Магія світла” – створення ефекта поглинання кольорів вбрання клоуна по клацанню на відповідні графічні кнопки.

 

  • 0:16 про тригери та анімацію;
  • 1:20 підготовка презентації;
  • 4:40 налаштовуємо тригери;
  • 6:35 переглядаємо роботу тригерів;
  • 7:11 додаємо анімацію до існуючого тригера;
  • 9:19 постановка задачі “Магія світла”;
  • 10:10 створюємо та форматуємо графічні об’єкти;
  • 13:10 додаємо анімацію та тригери;
  • 16:12 переглядаємо роботу презентації.

У відео використані завдання:

  • Дошка” Григорія Гогерчака з ІІ туру відбірково-тренувальних зборів команди міста Києва на IV етап олімпіади з інформаційних технологій 2014 року;
  • Пісочний годинник” Ігоря Завадського з ІІ туру IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій 2014 року;
  • Годинник” Ігоря Завадського з ІІ туру ІІ (фінального) етапу Всеукраїнської учнівської Інтернет-олімпіади з інформаційних технологій 2016 року;
  • Сонячна система” Ігоря Завадського з ІІ туру ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій за єдиними завданнями 2012 року.

Автор: Наталія Речич – вчитель інформатики гімназії №178 міста Києва, методист Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, член журі Київської міської олімпіади з інформаційних технологій.

Залишити відповідь