- для чого потрібні тригери та чому недостатньо створеної анімації;
- два способа налаштування тригерів;
- додавання анімації до вже існуючого тригера;
- завдання “Магія світла” – створення ефекта поглинання кольорів вбрання клоуна по клацанню на відповідні графічні кнопки.
- 0:16 про тригери та анімацію;
- 1:20 підготовка презентації;
- 4:40 налаштовуємо тригери;
- 6:35 переглядаємо роботу тригерів;
- 7:11 додаємо анімацію до існуючого тригера;
- 9:19 постановка задачі “Магія світла”;
- 10:10 створюємо та форматуємо графічні об’єкти;
- 13:10 додаємо анімацію та тригери;
- 16:12 переглядаємо роботу презентації.
У відео використані завдання:
- “Дошка” Григорія Гогерчака з ІІ туру відбірково-тренувальних зборів команди міста Києва на IV етап олімпіади з інформаційних технологій 2014 року;
- “Пісочний годинник” Ігоря Завадського з ІІ туру IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій 2014 року;
- “Годинник” Ігоря Завадського з ІІ туру ІІ (фінального) етапу Всеукраїнської учнівської Інтернет-олімпіади з інформаційних технологій 2016 року;
- “Сонячна система” Ігоря Завадського з ІІ туру ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій за єдиними завданнями 2012 року.
Автор: Наталія Речич – вчитель інформатики гімназії №178 міста Києва, методист Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, член журі Київської міської олімпіади з інформаційних технологій.