Тема уроку: Пошук відомостей у глобальній мережі Інтернеті. Завантаження даних з Інтернету. Практична робота.

Цілі уроку:

  • навчальна: сформувати уявлення про рядок пошуку, ключові слова, правила пошуку необхідної інформації в Інтернеті; формувати вміння використовувати рядок пошуку для знаходження інформації в мережі Інтернет.
  • розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення;
  • виховна: виховувати допитливість, взаємоповагу у спільній діяльності.

Тип уроку: комбінований урок

Хід уроку

І. Організаційний момент

Привітання.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Перевірка знань і вмінь вивченого матеріалу.

Інформаційний диктант.

  1. Сукупність комп’ютерів та інших пристрої, що з’єднані між собою для обміну даними. (комп’ютерна мережа)
  2. Комп’ютерні мережі бувають….(локальні та глобальні)
  3. Мережа, яка об’єднує комп’ютери, які розміщені на невеликих відстанях – це …. (локальна мережа)
  4. Мережа, яка з’єднують комп’ютери, які розміщені в різних частинах світу – це …. (глобальна мережа)
  5. Найвідомішою глобальною мережею є (Інтернет)
  6. Комп’ютер, що надає послуги іншим комп’ютерам – це (сервер)
  7. Комп’ютер, що використовує ресурси сервера – це (клієнт)
  8. Які є типи з’єднання? (бездротові, кабельні)
  9. Пристрій потрібний для роботи в мережі Інтернет – (модем)
  10. Яка мережа в комп’ютерному класі? (локальна)
  11. Запишіть навіщо потрібна мережа Інтернет.

IV. Подання нового матеріалу

Проблемне питання.

– На уроці природознавство вам задали завдання: Підготувати мініпроект «Опалене листя». Як виконати таке завдання?

Інтернет подібний до океану. Він весь час оновлюється, змінюється. У ньому з’являється нова інформація у великих обсягах. Тому для пошуку інформації існують спеціальні пошукові сервери, за допомогою яких ми можемо знайти потрібну інформації.

– Які пошукові сервіси Вам відомі?

Є певні правила визначення ключових слів.

  1. Ключові слова мають чітко відбивати тему шуканої інформації.
  2. Використовуй для пошуку більш ніж одне ключове слово.
  3. Великі букви використовуй тільки для написання першої букви у власних іменах.
  4. Перевіряй правильність написання ключових слів. Якщо пошук не дав результату, можливо, ти припустився помилки в написанні слів.

– А як зберегти знайдений малюнок, фотографію або інше зображення?

Алгоритм збереження зображень у різних програмах-браузерах є схожим.

  1. Вибери на вебсторінці зображення та виклич його контекстне меню, клацнувши зображення правою клавішею миші.
  2. Вибери команду Зберегти зображення як… . У вікні Збереження зображення, що з’явилося на екрані, вибери потрібну папку.
  3. Введи ім’я файлу в поле Ім’я файлу.
  4. Клацни на кнопку Зберегти.
  5. Збережи ім’я автора малюнка та адресу сайту.

V. Первинне закріплення матеріалу

Практична робота. Пошук інформації в мережі Інтернет. Збереження знайдених даних.

Завдання 1. Заповнити таблицю відомостями, використовуючи мережу Інтернет.

ЗавданняВідповідь
Скільки очей у павука?
Скільки мов всього у світі?
Скільки літер має найдовше слово?
Яка температура повітря?

Завдання 2. Зробити повідомлення про сучасні пристрої: кейпад, геймпад, денспад, використовуючи програму Word.

  1. Знайти фото пристроїв: кейпад, геймпад, денспад та зберегти їх в власній папці в папці Мережі.
  2. Відкрити програму Word.
  3. Додати фото в текстовий документ та 2-3 речення про пристрій.
  4. Зберегти документ у власній папці під назвою Сучасні пристрої.

VІ. Підсумок уроку.

VІІІ. Рефлексія.

Закінчіть речення: «Сьогодні я дізнався про…»

ІХ. Домашнє завдання

С. 180-182, 186-188

Завантажити конспект уроку та робочий зошит учня

Завантажити

Залишити відповідь