Тема уроку: Пошук відомостей у глобальній мережі Інтернеті. Завантаження даних з Інтернету. Практична робота.
Цілі уроку:
- навчальна: сформувати уявлення про рядок пошуку, ключові слова, правила пошуку необхідної інформації в Інтернеті; формувати вміння використовувати рядок пошуку для знаходження інформації в мережі Інтернет.
- розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення;
- виховна: виховувати допитливість, взаємоповагу у спільній діяльності.
Тип уроку: комбінований урок
Хід уроку
І. Організаційний момент
Привітання.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Перевірка знань і вмінь вивченого матеріалу.
Інформаційний диктант.
- Сукупність комп’ютерів та інших пристрої, що з’єднані між собою для обміну даними. (комп’ютерна мережа)
- Комп’ютерні мережі бувають….(локальні та глобальні)
- Мережа, яка об’єднує комп’ютери, які розміщені на невеликих відстанях – це …. (локальна мережа)
- Мережа, яка з’єднують комп’ютери, які розміщені в різних частинах світу – це …. (глобальна мережа)
- Найвідомішою глобальною мережею є (Інтернет)
- Комп’ютер, що надає послуги іншим комп’ютерам – це (сервер)
- Комп’ютер, що використовує ресурси сервера – це (клієнт)
- Які є типи з’єднання? (бездротові, кабельні)
- Пристрій потрібний для роботи в мережі Інтернет – (модем)
- Яка мережа в комп’ютерному класі? (локальна)
- Запишіть навіщо потрібна мережа Інтернет.
IV. Подання нового матеріалу
Проблемне питання.
– На уроці природознавство вам задали завдання: Підготувати мініпроект «Опалене листя». Як виконати таке завдання?
Інтернет подібний до океану. Він весь час оновлюється, змінюється. У ньому з’являється нова інформація у великих обсягах. Тому для пошуку інформації існують спеціальні пошукові сервери, за допомогою яких ми можемо знайти потрібну інформації.
– Які пошукові сервіси Вам відомі?
Є певні правила визначення ключових слів.
- Ключові слова мають чітко відбивати тему шуканої інформації.
- Використовуй для пошуку більш ніж одне ключове слово.
- Великі букви використовуй тільки для написання першої букви у власних іменах.
- Перевіряй правильність написання ключових слів. Якщо пошук не дав результату, можливо, ти припустився помилки в написанні слів.
– А як зберегти знайдений малюнок, фотографію або інше зображення?
Алгоритм збереження зображень у різних програмах-браузерах є схожим.
- Вибери на вебсторінці зображення та виклич його контекстне меню, клацнувши зображення правою клавішею миші.
- Вибери команду Зберегти зображення як… . У вікні Збереження зображення, що з’явилося на екрані, вибери потрібну папку.
- Введи ім’я файлу в поле Ім’я файлу.
- Клацни на кнопку Зберегти.
- Збережи ім’я автора малюнка та адресу сайту.
V. Первинне закріплення матеріалу
Практична робота. Пошук інформації в мережі Інтернет. Збереження знайдених даних.
Завдання 1. Заповнити таблицю відомостями, використовуючи мережу Інтернет.
Завдання | Відповідь |
Скільки очей у павука? | |
Скільки мов всього у світі? | |
Скільки літер має найдовше слово? | |
Яка температура повітря? |
Завдання 2. Зробити повідомлення про сучасні пристрої: кейпад, геймпад, денспад, використовуючи програму Word.
- Знайти фото пристроїв: кейпад, геймпад, денспад та зберегти їх в власній папці в папці Мережі.
- Відкрити програму Word.
- Додати фото в текстовий документ та 2-3 речення про пристрій.
- Зберегти документ у власній папці під назвою Сучасні пристрої.
VІ. Підсумок уроку.
VІІІ. Рефлексія.
Закінчіть речення: «Сьогодні я дізнався про…»
ІХ. Домашнє завдання
С. 180-182, 186-188