- закріплення набутих знань роботи з векторною графікою та анімаційними ефектами на прикладах підвищеної складності;
- знайомство з тонкощами роботи з шарами об’єктів в PowerPoint;
- створення анімації обрізання дощечки пилкою;
- створення моделі пісочного та аналогового годинника;
- створення моделі сонячної системи в PowerPoint.
- 0:40 постановка задачі про розрізання дощечки;
- 1:05 створюємо дощечку та ножі;
- 2:50 налаштування анімації ножів;
- 4:05 налаштування анімації дощечки;
- 4:40 ефект “обрізання” дощечки;
- 7:12 постановка задачі про пісочний годинник;
- 7:36 робимо пісочний годинник;
- 11:33 налаштування анімації піску;
- 16:00 постановка задачі про годинник;
- 16:45 робимо аналоговий годинник та хвилинну стрілку;
- 18:00 проблема анімації обертання навколо осі;
- 19:35 робимо годинну стрілку;
- 21:40 постановка задачі про модель сонячної системи.
У відео використані завдання:
- “Дошка” Григорія Гогерчака з ІІ туру відбірково-тренувальних зборів команди міста Києва на IV етап олімпіади з інформаційних технологій 2014 року;
- “Пісочний годинник” Ігоря Завадського з ІІ туру IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій 2014 року;
- “Годинник” Ігоря Завадського з ІІ туру ІІ (фінального) етапу Всеукраїнської учнівської Інтернет-олімпіади з інформаційних технологій 2016 року;
- “Сонячна система” Ігоря Завадського з ІІ туру ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій за єдиними завданнями 2012 року.
Автор: Наталія Речич – вчитель інформатики гімназії №178 міста Києва, методист Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, член журі Київської міської олімпіади з інформаційних технологій.