• закріплення набутих знань роботи з векторною графікою та анімаційними ефектами на прикладах підвищеної складності;
  • знайомство з тонкощами роботи з шарами об’єктів в PowerPoint;
  • створення анімації обрізання дощечки пилкою;
  • створення моделі пісочного та аналогового годинника;
  • створення моделі сонячної системи в PowerPoint.

 

  • 0:40 постановка задачі про розрізання дощечки;
  • 1:05 створюємо дощечку та ножі;
  • 2:50 налаштування анімації ножів;
  • 4:05 налаштування анімації дощечки;
  • 4:40 ефект “обрізання” дощечки;
  • 7:12 постановка задачі про пісочний годинник;
  • 7:36 робимо пісочний годинник;
  • 11:33 налаштування анімації піску;
  • 16:00 постановка задачі про годинник;
  • 16:45 робимо аналоговий годинник та хвилинну стрілку;
  • 18:00 проблема анімації обертання навколо осі;
  • 19:35 робимо годинну стрілку;
  • 21:40 постановка задачі про модель сонячної системи.

У відео використані завдання:

  • Дошка” Григорія Гогерчака з ІІ туру відбірково-тренувальних зборів команди міста Києва на IV етап олімпіади з інформаційних технологій 2014 року;
  • Пісочний годинник” Ігоря Завадського з ІІ туру IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій 2014 року;
  • Годинник” Ігоря Завадського з ІІ туру ІІ (фінального) етапу Всеукраїнської учнівської Інтернет-олімпіади з інформаційних технологій 2016 року;
  • Сонячна система” Ігоря Завадського з ІІ туру ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій за єдиними завданнями 2012 року.

Автор: Наталія Речич – вчитель інформатики гімназії №178 міста Києва, методист Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, член журі Київської міської олімпіади з інформаційних технологій.

Залишити відповідь